Reklamních předmětů existují stovky, jistě byste dokázali některé z nich vyjmenovat, například hrnky, čepice, propisky, trička či deštníky. Mezi nimi zaujímají své čestné místo i reklamní mikiny. Proč vlastně roste obliba mikin mezi reklamními věcmi?
V jednoduchosti je krása – když se pozorně zahledíte na středověké obrazy na hradech a zámcích, zjistíte, jak si lidé nesmírně komplikovali život právě svými oděvy. Zpočátku oblékali kovová brnění a zbroje v podobě drátěných košil, pak v době renesance nosili ozdobné límce, rukávce, kabáty, několik vrstev sukní, korzety atd. My bychom si v takové době připadali dost podivně, nosit na sobě takové zbytečně obtěžkávající textilie. Oblékáme raději jednoduchou mikinu přes hlavu, bez složitého zapínání, kterou můžeme nosit do práce, do školy i na výlety. Mikiny mohou mít i kapuci, dvě přední kapsy a některé mohou mít zapínání na zip, což je pak již spíše bunda než mikina.
Jsou barevné – v současné době se mezi lidmi navrací trend barevnosti všech typů oděvů. Navazuje se tak na éru osmdesátých let, kdy se černé oblečení mezi lidmi téměř vůbec nevyskytovalo. Tomu také nahrávají barevné mikiny, můžete si pořídit tyto výrobky v barvě žluté, oranžové, červené, zelené, tyrkysové, nebeské či námořnické modré, fialové, růžové a bílé, ovšem kdo chce černou či šedou, i takové se prodávají.
Potisku se všimne každý – jestliže necháte potisknout mikinu, je to poměrně velká plocha a potisku se všimne takřka každý, pokud zrovna nehledí jinam. Zaměří-li na vás pozornost, potisk na mikině zaznamená minimálně podvědomě. Velmi pak záleží na tom, o jaký potisk se jedná, proto bychom měli dobře zvážit naše úmysly, aby to přineslo kýžený efekt. Takže zanechat nesmyslných rádoby vtipných textů ohledně alkoholu, perverzního sexu a destrukce a dát lidem na vědomí, že existuje také něco lepšího, co jim přinese větší užitek.